Onze trip naar Las Vegas

We hebben dus besloten dit jaar naar Las Vegas te gaan. Het is precies 10 jaar geleden dat we daar ook met z'n tweeën geweest zijn. Wat zal er veel veranderd zijn!

We vliegen met United Airlines, die veel in het nieuws is geweest de afgelopen tijd en niet bepaald in positieve zin. We gaan er vanuit dat wij niet aan onze benen en armen uit het vliegtuig gesleept worden maar gewoon af kunnen reizen. De tussenstop op de heenreis is Chicago en op de terugreis Washington DC. Het tijdsverschil is 9 uur. We slapen in Bally's, een hotel midden op de Strip gelegen, tegenover Bellagio met de mooie fonteinen en naast Paris met de Eiffeltoren. We hebben een flinke agenda, dat wordt nog hard werken ;-). We hopen dat jullie het leuk vinden mee te lezen en wij vinden het erg leuk als jullie zo nu & dan een berichtje schrijven.

Tot snel op de blog!

Liefs van Carla en Aline

Monique

Ik hoop inderdaad dat ik jullie niet in het nieuws ga zien, al slepend achter iemand aan......

Veel plezier en een goede reis. Ik kijk alweer uit naar jullie verhalen.

Liefs,
Monique

Karin

en daar gaan ze weer ....... jaaaaaa .....super veel plezier en goede vlucht morgen !! xxx

Sonja

Hele goede reis, mocht je er to H uitgesleept worden dan worden jullie wereldnieuws ????

Ga jullie zeker volgen!!
Liefs, Sonja

Sonja

En..... je kunt nu vast aan de extreme temperaturen wennen ????

Anita

Heel goed. Zo'n jubileum moet je vieren. Have fun.

Karin van M.

Ooo, je bent er al! Veel plezier. Ik ga jullie volgen! (Wij gaan over 2 weken)