Thanksgiving dinner en nog niet bijgewoonde sale

Nee, wij staan nog niet bij de kassa bij Macy's met armen vol cadeautjes en kledingstukken. Het is nu half 5 dus uitslapen tot 6:30 uur is nog niet gelukt (jammer dat we geen smileys kunnen gebruiken, ik had wel wat toepasselijke geweten). We hebben de tv aan en er zijn volop beelden van mensen die nu (!) aan het shoppen zijn. Wij zitten nog heel bedaagd op onze hotelkamer, we wachten toch eerst maar even op ons ontbijt in het hotel, die start PAS om half 7.

Gisteren dus turkey dinner. het restaurantje, die goede referenties had, bleek niet een familierestaurant waar we ons konden vergapen aan veel te dikke families maar een heel gezellig eetcafe met vooral jonge mensen. Eerst aan de bar gezeten met een cocktail, een Brooklyn, wat een stevig drankje was. Viel goed op alleen een hamburgertje wat we overdag hadden gegeten ;-). Rond kwart over 7 aan tafel en het eten was werkelijk heerlijk! Foto volgt. Helaas kon de cinnamon breadpudding er niet meer bij :-/

Anja

Zo, zijn jullie weer een beetje opgewarmd na die lange sta sessie. Jullie hebben er wel heel veel voor over zeg!
Volgende keer een thermosfles met koffie meenemen.
En zo te zien lekker gegeten. Maar Carla..... geen dessert!!!. Dan was het vast heul veul eten.
Op dit moment zijn jullie vast koopjes aan het scoren.
Veel plezier verder en groetjes van ons.

Carla

Kon dat maar Anja, een thermosfles met lekkere, versgezette koffie (we kregen er visioenen van). Maar een toiletbezoek kost je je felbevochten plek en een uur in de rij.

Monique

Ik heb het net op de foto's gezien Anja....het is inderdaad heeeeuuulll veeeuuuullll eten! Toevallig las ik net op nu.nl dat vierdaagselopers opvallend gezond eten.....hmmmm.........De foto's van de Parade zien er trouwens prachtig uit!

ruud

Tsjee! En dan toch weer zo vroeg wakker?

Ging de wekker af of hadden jullie nachtmerrie over Mariah Carey (he, getverderrie, dat....rijmt)
Zelfs de kwaliteitskranten in Nederland vermeldden de 'lovende' commentaren van haar optreden. Ook kwam er een mooie foto van haar voorbij:

ruud

Black Friday:

Ik zie zojuist een interessante aanbieding: de High Definition TV's worden met een flinke korting aangeboden!

Anja

Heb je die tv al gekocht voor Ruud? Past vast wel in het valiesje :).
En ja Monique, toevallig had ik dat ook net gelezen van de gezond etende vierdaagse deelnemers. Carla is dus de uitzondering op de regel (hahaha). Het is maar goed dat ze niet zo vaak naar Amerika gaat (?)
Grapje Carla.......
Ik heb ook beelden op tv gezien van black friday.
Eerlijk gezegd vond ik het een beetje eng. Ik kan me goed voorstellen dat jullie de winkel uit gevlucht zijn.
Staan er nog leuke dingen op het programma? Vast wel.
Veel plezier verder.
Groetjes