Dag 2 Washington DC

Gisteravond gegeten in een Italiaans restaurantje in Georgetown, Meiwah, het Chinese restaurant waar we naar toe zouden gaan, was inmiddels een leegstaand pand....

de huur bleek te hoog te worden, iets wat ons niet onbekend voorkomt... Tja, dan richting Georgetown waar we ‘s middags veel horeca voorbij zijn gelopen. Het werd dus Italiaans, heerlijke pizza’s met bubbelwater i.p.v. een heerlijk wijntje. De alcohol inname had al plaatsgevonden tussen half 6 en half 8.

Vanochtend rond 6 uur wakker en rond 7 uur aan het ontbijt. We zijn toch lichtelijk onder de indruk als een man in pak opstaat en wij een pistool aan de riem zien zitten. Hij lijkt een FBI man en de fantasie van ons gaat op de loop :-). Om 8 uur op pad. We hebben een shopping in een Mall gepland maar aangezien de winkels pas om 10:00 uur open gaan, doen we eerst de Embassy Row wandeling oftewel een wandeling langs een groot aantal ambassades. Prachtige panden zien we voorbij komen, ook onze ambassade die behoorlijk groot is voor het kleine land wat wij zijn. Daarna de metro naar de mall. Spijkerbroeken, Bath & Bodyworks inkopen en lekker rondkijken. Daarna naar ons hotel, de spullen wegbrengen en vervolgens naar Columbus Heights. We hadden dit als tip van een local en het is inderdaad erg leuk hier te zijn. Veel levendigheid, een Spaanstalige buurt, veel restaurantjes. Daarna terug naar ons hotel, we drinken wat drankjes en eten wat. En dan lekker onderuit op onze eigen bank want de pijp is leeg.

Anja

Hi meisjes, nou aan de foto's te zien en aan de verhalen te lezen hebben jullie weer een mooie tijd.
Het weer ziet er ook prima uit.
Geniet er maar lekker van.
Wij wensen jullie nog een hoop plezier!
Groetjes vanuit Alta.
Dat is dus een gehucht in noord Noorwegen.
Ohhhh Alta :)
Ruud en Anja