Derde dag in New York en Black Friday

Vanochtend om 6:00 (!) uur wakker, snel douchen en daarna ontbijten. Scrambled eggs met bacon, zoete broodjes, yoghurt met cereal, bagel met cream cheese en een appeltje mee voor later ;-) we kunnen er weer een dagje tegen. Gisteren weer gegeten bij Junior's waar het veel rustiger was dan twee dagen geleden. Onze inschatting was dat mensen na Thanksgiving het even rustig aan doen of wellicht al hun geld er doorheen hebben gejaagd bij black friday. Wat een spektakel waarbij Macys's de kroon spande, de drie dolle dwaze dagen van de Bijenkorf zijn er niets bij. Even liepen we door de cosmetica afdeling maar zijn er gevlucht, bij iedere stap die we deden, kregen we een verstuiver in ons gezicht geduwd met de vraag of we geur X wilden proberen. alle andere afdelingen liepen zwermen mensen, we hebben het niet zo lang volgehouden temeer de rijen voor de kassa's ook zo enorm waren dat we daar niet zo'n zin in hadden. Bij andere winkels was de gekte ietsje minder, bij Levi's kreeg je overal 40% korting dus we hebben jeans gescoord. Verder geshopt rondom Times Square wat wel weer een geweldige omgeving is met al de enorme lichtreclames en wolkenkrabbers. Het blijft bijzonder om uit het ondergrondse naar boven te lopen en dan op Times Square te staan. In de middag zijn we naar SoHo en Washington Square Park gegaan. Het was prachtig weer, we hebben even zonder jas met een float milkshake in het park gezeten. Veel live muziek, veel mensen, echt heel leuk! Na ons diner nog even gaan shoppen op Fulton Street in Brooklyn met de mooie kerstverlichting en rond 22:00 uur lagen we in bed.

cecilheurman@hotmail.com

shoppen, lekker eten, mooi weer, wat wil je nog meer. Nog veel plezier, groetjes Cecil

Sonja

Heerlijk in het zonnetje genieten!! Zag gisteren dat ' Black ' Friday' ook is overgewaaid naar Nederland. Alleen komen hier niet zoveel mensen op de been. ben benieuwd naar de aankopen. Met lege koffers naar The States vertrokken??
Nog een mooie en fijne tijd en tot binnenkort. Bij een etentje bijpraten?

ruud

Ik las net in de krant dat er soms vechtpartijen uitbreken voor de kassa's. Jullie zullen ook best wat irritaties hebben gezien.
De meeste amerikanen hebben niet alles opgemaakt maar nog wat pecunia over: Het schijnt dat er in New York in de week voor kerst zelfs NOG meer geld wordt uitgegeven!