Vierde dag New York

Vandaag een aantal wijken in New York bezocht. Na bij Target inkopen te hebben gedaan, wilden we naar Courtstreet voor een boekwinkel. we kwamen echter op Wallstreet terecht (soms vergissen we ons in een halte.....). Vanuit het financial district doorgelopen naar de Hudson waar een erg leuk buurtje was, gecombineerd met een paar enorme gebouwen waaronder de City Hall. New York is een stad van contrasten. Na een eggnog latte bij Starbucks met de metro dan toch bij Courtstreet uitgekomen en naar de boekwinkel geweest. In het verleden werd er nog wel ns een Monopolu spel meegenomen, dit doen we echter al jaren niet meer. De verleiding werd toch wel erg groot: een Monopoly spel van Game of Thrones. Toch maar niet meegenomen. Na weer een aantal dingen gekocht te hebben, terug naar het hotel om de tassen weg te brengen. Na een half uurtje pauze weer op weg, nu naar de wijk Dumbo, de wijk tussen Brooklyn Bridge en Manhattan Bridge. Wauw, wat een prachig uitzicht op de lichtjes van Manhattan! Langs de rivier is een park aangelegd zodat je daar kunt wandelen met uitzicht. Er staan appartementencomplexen waarbij de prijzen van de appartementen in de miljoenen lopen, ttja, voor een uitzicht moet je wat over hebben..... In deze wijk hebben we een pizza gegeten bij Juliana's, voor Brooklyn een heel bekende pizzeria. Het was er superdruk en inderdaad, de pizza was heerlijk. Nu terug op de kamer, onze voeten hebben het gehad met onze acties.

karin

Geweldige foto van NY by night! ! Tijd voor zondagje dagje relaxen in centrale park!

irene

De dagen lekker volgepland, lees ik. Gelijk hebben jullie, je leeft maar een keer !

Ruud

Het lijkt erop dat jullie een perfecte tijd hebben gekozen. De foto's zijn prachtig en verraden dat de weersomstandigheden ideaal zijn.
Dat schept een mooie gelegenheid om lekkere wandelingen te maken.

Aline

Het dagje relaxen gaat m niet worden ;-) we gaan vandaag naar One World trading centre