We gaan naar Miami en vertrekken 3 november a.s..

We vertrekken donderdag 3 november 2016 naar Miami! We gaan weer een blog bijhouden, omdat het zo leuk is om jullie reacties te lezen en op deze manier worden we 'gedwongen' een dagboek bij te houden.

We vliegen dit keer met KLM en, heel fijn, rechtstreeks. We vertrekken om half 5 in de middag en komen aan in Miami om 21.40 uur en met een beetje geluk zijn we dan rond 23.00 uur in ons hotel in Miami Downtown. Hier zullen we drie nachten verblijven daarna verhuizen we naar South Beach voor nog vier nachten. Het wordt veel sightseeing, we gaan een dag fietsen, met een boot langs de sjieke vakantiehuizen van de rich & famous, uiteraard wat winkelmomenten en het strand. Verder zien we wel. We hebben zeven dagen tot onze beschikking. Op donderdag 10 november in de avond vliegen we weer terug.

We hopen dat jullie het leuk vinden mee te lezen!

Carla en Aline

Reacties

Reacties

Monique

Goedemiddag,

Ik zie net jullie bericht binnenkomen :-). Heel goed zo'n verplicht dagboek! Ik zie alleen op deze pagina ook jullie vorige dagboek nog, van New York. Ik zag net die foto weer met die brilletjes , hahhaaa!

Volgens mij zijn jullie zeven dagen al wel vol zo. Klinkt weer als een klok!

Ik wens jullie natuurlijk alvast veel voorpret!

Liefs,
Monique

Monique

Bestaat de voorpret er ook uit om de mail drie keer te sturen?? Gniffel........

Ilse

Wat een heerlijk vooruitzicht ladies!
Jullie zijn naast bij houden dagboek vooral verplicht om veel foto's te maken én te plaatsen ;-).

Have fun!

Groet, Ilse

Marleen

Heel veel plezier alvast, heerlijk hoor!

janneke

Nou, zeker vind ik dat leuk!
Altijd leuk om jullie vergalen en belevenissen te lezen.
Ook fijn om mijn internetloze ouders op de hoogte te kunnen brengen!
Alvast een hele goede reis samen!! ????

janneke

Volgende keer reageer ik zonder spelfouten en zonder emoticon, die pakt ie niet. ;-)

Karin

Voor de rest zijn de thuisblijvers absoluut niet jaloers hoor .... heerlijk die regen, de wind, werken .... i love it :)

Rolien

Super leuk weer om jullie mooie vakantieverhalen te lezen!
Mooi begin van de werkdag..;)
Heel veel plezier!

Anja van Minnen

We gaan naar Zandvoort en we nemen broodjes mee...oh nee, ik lees het verkeerd.:) we gaan naar Miami. Iets verder maar wel veel leukerder en.... zeker en vast warmer. Veel plezier meisjes! Ik kijk alweer uit naar de verhalen en foto's.

Anita

Lieve Carla en Aline,

Bedankt, dat ik weer mee mag genieten van jullie reisavontuur.
Geniet ervan en slaap af en toe een beetje uit.

Liefs,
Anita

Sonja

Lieve Aline en Carla,

Heerlijk zo n vooruitzicht???? Een hele fijne week in Miami, ben benieuwd naar jullie verhalen. Zeker met de verkiezingen ???? Liefs, Sonja ????

marieke (p&o)

leuk om te lezen!! Geniet ervan Zus en Aline x

Sandra (P&O)

Hopelijk hebben jullie een goede reis gehad en heerlijk geslapen in het hotel. Heeeeel veel plezier en hopelijk met super mooie herinneringen weer terug. Groeten, Sandra

Linda

Hallo meiden is de reis goed verlopen?
Heel veel plezier samen, en maak maar veel foto's

Ruud

Leuk hoor. Ik kon op flightstats.com zien dat jullie zonder vertraging van Schiphol vertrokken en zelfs iets eerder dan verwacht in Miami zijn aangekomen. Gelukkig heeft de KLM-werkonderbreking jullie niet zo erg dwarsgezeten.
Geniet van het zonnetje, want die zal na volgende week voorlopig slechts sporadisch te bewonderen zijn.

Cecil

Wat leuk om zo met elkaar ieder jaar naar Amerika te gaan. Hoe gaat het met Hillary en Trump?

Anita

Hé Girls,
Goed bezig..lekker uitslapen, ontbijten, sporten etc.
Zijn jullie aankomende dinsdag in Amerika?
Have fun.

Anita

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!