Miami, tweede dag

We zijn naar het hotel gegaan met liquid sunshine, zo noemen ze hier regen..... Na de dag voornamelijk doorgebracht te hebben in een mall. De ochtend begon vanmorgen om kwart voor 6, ja, dat was even schrikken hoe lang we geslapen hebben ;-). Na een kop koffie de sportkleding aangetrokken en naar de fitnessruimte van het hotel. Beiden op de loopband, we moeten a) wel de zevenheuvelennacht voorbereiden en b) de 450 calorieen van de eggnog latte van Starbucks ietswat ongedaan maken. Daarna lekker ontbijten (na eerst gedoucht te hebben), wederom driegangen. Dit keer waren er omeletjes met bacon. Er was ook gravy, een soort dikke saus die je met broodjes kunt eten maar die hebben we gelaten voor wat het is. Vervolgens met de metro naar de Dadeland Mall en Target , een combinatie van supermarkt, drogist, electronica en kleding. We hebben er zeer vreemde kledingstukken gezien waarvan we er een op foto hebben gezet, als vervanging van de kerstjurk foto. We hebben lekker kunnen shoppen. Wel bijzonder is dat we ook even wat plastic surgery hadden kunnen ondergaan, dit is ook gewoon gevestigd in de mall. Rond half 5 terug in het hotel en ons even weer via de televisie op de hoogte gesteld over de verkiezingsstrijd. Hillary wordt toch als de kanshebber gezien maar het is close, 2%....

Vanavond hebben we weer erg Amerikaans gegeten, het restaurant heet Burgers and Beers en dat is prcies wat we gegeten en gedronken hebben, in een cafe-achtige setting met talloze tv's aan de muren. De burgers waren erg lekker! Het weer is nog steeds erg goed ook in de avond.

Morgenochtend willen we de boottocht maken en daarna terug naar het hotel om te gaan verhuizen naar South Beach.

Irene

Klinkt weer als vanouds leuk, gezellig en lekker. Veel plezier!

Karin

Super aline en Carla !! Is er een markt voor super gezonde streekproducten ?? :) :) :) . veeeel plezier !!

Monique

Is er ook nog een foto van de burgers? En inderdaad....het scheelt nog maar 2%....het zal toch niet?! Als T. aan de macht komt vergaat de wereld ben ik bang........

Veel plezier in South Beach!

Anja

Maar goed dat jullie op de loopband hebben gestaan.
450 calorieën in een kopje koffie is best veul:) en dan hebben we het nog niet eens over jullie ontbijt en diner:)
Leuke trui trouwens. Hebben jullie die gekocht voor kerst? Knus hoor.
Was dat waarschijnlijk een winkel voor Siamese tweelingen. Die Amerikanen denken ook aan iedereen hè!!!
Veel plezier op de boot en dan alweer verhuizen. We lezen het wel weer.