Miami, vierde dag

Vanmorgen rond 6 uur wakker. Na een kop koffie de hardloopkleding aan en dan hardlopen. De zevenheuvelennacht moet ook voorbereid worden....Er loopt een zogenaamde beachwalk langs de zee, met hout en daaronder houtsnippers, wat geweldig hardlopen is dat! We komen veel mede hardlopers tegen alsook wandelaars, en dat om 7 uur! Op het moment dat de zon af en toe tevoorschijn komt, is het erg heet, onze hartslag gaat flink omhoog....

Rond kwart voor 8 weer bij ons hotel. In de lobby staat een kan met koud water en citroenen er in. Lekker even op het terras uitpuffen en mensen kijken. Het is maandagochtend dus veel mensen onderweg naar werk of met kleine kinderen die naar school gebracht worden.

Rond kwart voor 9 ontbijten, in dit hotel kun je zelf wafels bakken dus dat doen we, met veel syrup erop, hmmm. Daarna nog een bagel met creamcheese en wat fruit met yoghurt toe. We kunnen er weer tegenaan ;-)

Lincoln Road Mall, een Mall die alle winkels buiten heeft en niet volledig overdekt zoals meestal in de VS. Het is erg bewolkt en af en toe vallen er wat druppels water. Het weerhoudt ons niet van winkelen. Daarna een stevige wandeling: eerst naar het Holocaust monument wat heel indrukwekkend is, daarna allerlei straten waar we diverse art deco gebouwen spotten. Prachtig! Op dit moment even uitgeteld op onze hotelkamer. Carla ziet op haar app dat we 13 km hebben gelopen en daarbij opgeteld de ruim 6 km hardlopen! We voelen onze voeten.

Dan zien we een zeer begeesterde Obama op tv de diverse redenen aangeven waarom het zo belangrijk is om op Hillary te stemmen. Het houdt hier de gemoederen zo bezig, heel bijzonder dit mee te maken!

Vanavond hebben we pizza gegeten. Wij hadden allebei een slice die al zo groot waren dat ze niet op 1 bord passen er was ook een groep mensen die samen een hele pizza bestelden, hoe groot kun je zien op de foto. Het is zo levendig hier, zowel overdag als in de avond.

Linda

Wat een geweldige foto's zo te zien hebben jullie het goed naar de zin.
en die pizza dan ik wist dat alles in het groot is in Amerika maar zo groot!!