Miami, zesde dag

Tja, de kogel is door de kerk en de schok is groot bij veel Amerikanen. Gisteravond zaten wij aan Ocean Drive, in een buitencafe met veel televisies. De eerste staten kwamen al gauw met hun uitslagen en die wezen al meteen een richting op. Maar er kon op dat moment nog zo veel veranderen. Dat Florida niet meteen duidelijk was terwijl er zo veel latijns-Amerikanen wonen, was al vreemd. De grote steden in Florida stemden Clinton maar alle kleinere plaatsen stemden vooral Trump. Dit bleek sowieso de tendens, plattelandsgebieden stemden Trump, grote steden Clinton.

De uitslag was nog niet bekend toen wij gisteravond naar bed gingen. Vanochtend dus pas het nieuws wat de hele verdere dag een belangrijk item was.

We zijn naar het strand gegaan en daar lekker geprofiteerd van het mooie weer, over een dag gaan de truien en lange broeken weer aan.... De man met de string en vleugeltjes kwam ook weer voorbij, dit keer in een zwarte combinatie.

Rond eind van de middag nog wat laatste aankopen gedaan, tussendoor als we op de hotelkamer zijn nog even wat updates op tv, alles wordt uitgebreid bediscussieerd. Heel interessant!

In de avond lekker uit eten bij een Mexicaans restaurant en wat biertjes gedronken. Nu de koffer inpakken want morgen vertrekken we weer. We hebben nog wel een hele dag die we deels benutten door te gaan fietsen.

Anja

Gisteravond al jullie foto via een appje gezien. En dan te bedenken dat wij hier alweer de eerste nachtvorst hebben gehad, tennisles afgelast werd vanwege natte sneeuw, het dikke dekbed er maar weer op gedaan en autoruiten krabben. Lang leve de winter! Ik zou daar blijven als ik jullie was.
Maar helaas jullie zullen er toch weer aan moeten geloven. Nog heel veel plezier de laatste dag en een veilige terugreis!

Rolien

Tja, wat gaat dat snel! Maar volgens mij weer een top vakantie! Geniet maar lekker van jullie laatste strand en fiets dag en vooral van het mooie weer!
Goede reis terug!

Ilse

Jeetje... wat vliegt de tijd.
Ik zou bijboeken als ik jullie was...