Miami, laatste dag

Nog een afsluitend stukje op deze website als afsluiting van onze vakantie in Miami. Donderdag waren we op tijd wakker en zaten we dus al vroeg aan het ontbijt. Zoals altijd is de eetlust langzaam gewend aan het tijdsverschil en is het 3 gangenontbijt ingeruild voor 2 gangen. De koffers zo goed als ingepakt, gingen we rond 9:00 uur naar het zwembad van het hotel wat op het dak was. Het zag er erg leuk uit met ligbedden en loungebanken. Jammer dat hier in de avond niets is, zou leuk zijn met uitzicht op de stad. Tot half 11 lekker in de zon gelegen en daarna gedoucht, de laatste dingen in de koffers en daarna uitchecken. De koffers konden we daar nog achterlaten. In plaats van te gaan fietsen, zijn we de beachboardwalk helemaal afgelopen en weer terug via een andere route. Wederom zicht op de meest mooie huizen maar ook een paar leguanen, eentje was nogal groot.... Vervolgens hadden we verschrikkelijke dorst en wat smaakt een glas cola met heel veel ijsklontjes dan lekker! Daarna lekker geluncht met pizza squares, waarbij wij een vierkantje verwachtte maar wat veel groter uitpakte, en een glas Busweiser Light (dat dan weer wel). Een laatste kilo inkopen aangezien bij het wegen van de koffers we tot de schrikbarende 16 en 18 kg kwamen terwijl we 23 kg pp mee mogen nemen.

Om half 6 de koffers opgehaald, nog een laatste kop koffie op 'ons' terras en vervolgens met de bus naar het vliegveld. Daar waren we rond 7 uur.

We nemen afscheid van Miami. Dit keer een vakantie die anders was door de verkiezingen en de enorm verrassende uitkomst hiervan en wat minder actief doordat we vier jaar geleden ook in deze omgeving waren en een groot aantal bezienswaardigheden gezien hadden. Het was in elk geval heerlijk en bij deze willen we jullie erg bedanken voor de leuke reacties!!