Eerste dag in Vegas

Allereerst dank jullie wel voor jullie reacties! Hopelijk hebben jullie net zulk prachtig weer als wij, het is rond de 37 graden en strakblauwe lucht. In de ochtend een lekker klimaat, rond de middag voelt het als een föhn. Maar Amerika zal Amerika niet zijn door alles kunstmatig koel te houden o.a. Door gebruik van vernevelaars.

Gisteren hebben we een groot gedeelte van The Strip afgelopen tot Bonanza naar zij zeggen The biggest souvenir store of the world, bescheiden zijn ze bepaald niet, dat is sowieso niet een woord waarvan toepassing is hier. Maar we beginnen bij het ontbijt. Aangezien we het laatst in het vliegtuig hadden gegeten, hadden we behoorlijke trek. We zijn naar Denny's gegaan en bestelden een stevig ontbijt. Mary was onze waitress en opende met de woorden of een bloody Mary wilde. Nou nee, koffie was meer wat we wilden. Ze keek wat gegeneerd en vertelde dat ze het liever niet vroeg maar dat dat moest. Het was ook zo dat we om half 8 ook veel mensen zagen lopen met flesjes bier of andere drank. Dus de vraag van Mary vonden we niet heel vreemd. Na het ontbijt kregen we te horen dat het ontbijt 'on the house' was. Mary keek zeer geheimzinnig. Op onze vraag waarom zei ze dat ze dat later zou vertellen. Even later fluisterde ze ons toe dat een man in het restaurant de grand flush had gewonnen en ons trakteerde. Hij wilde anoniem blijven. Grappig begin van de dag! Daarna zijn we aan het wandelen geslagen, de Strip op en neer, we hebben onze 10.000 stappen meerdere keren gehaald. We zijn Circus Circus in gewest waar een trapeze show was, de Fashion Show Mall in geweest en wat aankopen gedaan, Caesar's Palace in en daar door de straatjes gewandeld, dit wordt allemaal nagebootst, evenals de blauwe lucht met wolken. Hier veel kunstwinkels waar we onze ogen uitkeken. Vervolgens de uitgang proberen te vinden wat pas na heel veel vijven en zessen lukte... Een frozen coffee en strawberry drinken, even naar de hotelkamer en begin van de avond uit eten bij het Hard Rock Café verderop de Strip. We lopen langs Paris, New York New York en zien dus weer de Eiffeltoren, de Statue of Liberty, etc. We lopen de hele dag en avond door een soort pretpark, we vinden het prachtig! Bijna in ons hotel zien we de dansende (op muziek) en verlichte fonteinen van het Bellagio. Heel moe duiken we in bed.

ruud

Overigens wordt het best tijd voor nog een glaasje wijn. Jawel, een goede reden kunnen jullie altijd gebruiken! Zojuist zag ik dat Carla 26 jaar werkt bij BURST video. Dat mag nog eens gevierd worden.Van harte gefeliciteerd Carla.

Irene

Klinkt weer geweldig! Geniet ervan

Ilse

Jaaaaaa Ruud dat zag ik ook!
Dat mag elke dag wel met een glaasje wijn gevierd worden. Eneh... 'de zaak' betaalt ????

Karin

Dat begint goed; zomaar getrakteerd worden! Veel plezier!

Monique

Leuk! Een gratis ontbijt! Was die meneer soms de eigenaar van hotel Paris die zich toch schuldig voelde over de prijs van de wijn?? En volgens mij zijn jullie moe maar voldaan jullie nestje ingerold. Mooie dag.

Janneke

Dat mag zeker gevierd worden! Gefeliciteerd Carla en geniet van jullie mooie dagen!
Temperatuur gaat hier ook weer lekker worden. Gelukkig iets minder dan 37°C