We gaan de vierde dag Vegas tegemoet

Rond 6:00 uur gaan de gordijnen van onze kamer weer open. Gisteravond het zomaar tot 24:00 uur volgehouden, toch jammer dat dat Aline al weer om 4:30 uur wakker is, Carla slaapt uit tot 6:00 uur. De lucht is weer prachtig blauw. Vanochtend gaan we het hotelzwembad uitproberen. Om 9:00 uur gaat deze open en zal het nog niet vol liggen. De zwembaden van de hotels hier hebben meestal een bar en soms een DJ voor de muziek. De hotels kunnen zich dat wel permitteren: ze zijn zo enorm groot. Ons hotel heeft bijv. 'maar' 2930 kamers, anderen hebben er 4000. De recessie heeft wel toegeslagen. Op de Strip is een enorme bouwput waar een hotel gebouwd zou worden, er staat ook wel al wat, maar waarvan de bouw is stopgezet. Wij liepen ook langs een enorm hotel wat grotendeels af is maar duidelijk al jaren niet is afgemaakt. We lezen later dat dit project 1,5 miljard al heeft gekost maar niet wordt afgemaakt vanwege faillissement. Een doorn in het oog van Las Vegas.

Verder gaan we vandaag in de High Roller, het grote reuzenrad. Deze doet er een half uur over om 1x rond te gaan. Je krijgt er een prachtig uitzicht over Las Vegas.

Op het gebied van eten kun je je hart ophalen, van een restaurant van Gordon Ramsey, Michelinsterren, naar typisch Amerikaanse diners en niet te vergeten: de buffetten. Bij elk hotel is er altijd wel 1 buffetrestaurant. Vanavond gaan we er eentje proberen!

Monique

Oh, Gordon Ramsay lijkt mij leuk. Eens kijken of er veel geschreeuwd wordt :-)! En dan zeggen dat er een haar in je soep zit. Of een sterrenrestaurant, dan kunnen wij dat hier ook een keer doen. Kijken wat het verschil is.
Smakelijk eten in ieder geval.

Aline

We hebben Gordon niet gezien en niet gehoord ;-)