De vierde dag in Vegas

Gisteren arriveerden we rond 9:15 uur bij het zwembad. Het was inderdaad nog niet druk en de ligbedden waren niet allemaal gereserveerd met een handdoek..... Het water van het zwembad was lekker koud, bedt fijn bij deze temperaturen. Lekker wat baantjes kunnen trekken om wat van de calorieën te verbranden. We hoeven niet bang te zijn onopgemerkt naar de bodem van het zwembad te verdwijnen met op elke hoek een hoge stoel met daarin een badjuffrouw of -meester met een reddingsboei om.... we zijn er een uurtje of 2 gebleven, heerlijk! Daarna naar de High Roller, wat een leuke ervaring was dat: super uitzicht over de hele stad en we hadden een bol voor onszelf zodat we van de ene naar de andere kant konden wandelen wanneer we maar wilden. Super! Hierna naar nog even naar Caesar's Palace, foto van de Trevi fontein ;-) gemaakt, daarna overgestoken naar The Venetian om de gondels te zien varen. Vervolgens Coronita's en een margaritha gedronken en daarna buffetten bij Paris. Om half 10 waren we ontzettend moe dus we hebben The Fremont Experience down town gelaten voor wat het is.