Vijfde dag in Vegas

We zitten op het vliegveld. Zoals het er nu uit ziet, vertrekken we op tijd. Gisteravond hebben we waardig afscheid genomen van Las Vegas door naar de top van de Eiffeltoren te gaan waar we prachtig uitzicht hadden op Vegas by night. Als bonus kregen we ook nog de fonteinshow van Bellagio mee, het lijkt wel vuurwerk. Overdag de hop on hop off bus genomen, nog een x langs de highlights en naar het Welcome to Las Vegas bord. Je moet in de rij staan om jezelf onder dat bord op de foto te zetten en natuurlijk is er ook een professionele fotograaf aanwezig om eventueel de foto te maken. Wij hebben, zoals eigenlijk iedereen, gewoon degene achter ons gevraagd even wat plaatjes te schieten. In de ochtend begonnen we met een uitgebreid ontbijtbuffet bij Paris, daarna naar het zwembad, douchen en dan naar het lunchbuffet van Flamingo's. Dit hotel bestaat ook al heel lang en heeft een mooie tuin met.... hoe kan het ook anders, flamingo's maar ook allerlei soorten vogels (Ruud!) en vissen. Eind van de middag hebben we zowaar wat $$ in de machines gegooid maar het heeft niet geleid tot enige winst :-( we ondervonden hoe snel het geld er doorheen gaat achter zo'n gokmachine. Daarna diner buffet bij Harrah's. Buffetten horen wel bij Las Vegas, in het verleden was dat de manier om even goedkoop veel te eten om dan weer verder te gaan met gokken, nu is de kwaliteit ervan flink toegenomen en $ 32 is ook niet echt goedkoop meer. Het barst hier verder van allerlei soorten eetgelegenheden, Las Vegas moet het niet alleen meer hebben van het gokken, dat is wel duidelijk.

We hebben een geweldige tijd gehad, veel gezien, veel gedaan, een stad vol tegenstellingen!

Karin

Fijn en superfijne terugreis !!

Aline

Dank je wel! We hebben een uur overstap tijd op Washington dus dat wordt een uitdaging ;-)

Monique

Wauw....een buffetdag met mooie extra's.
Ik wens jullie een goede reis en kom veilig terug!

x
Monique

Sonja

Goed te horen dat het weer een super tijd geweest is. Kom je weer heerlijk ontspannen thuis ???? Hele goede terugreis en tot de volgende klaverjas ronde ????

Nicoline

Een heel goede reis.

Janneke

Goed te horen dat jullie weer toppie hebben genoten van jullie uitstapje! Onderhand zullen jullie al weer geland zijn hier in Nederland.
Fijne pinksterdagen!!

Aline

Dank jullie wel! We zijn nu net gearriveerd op tussenstop Washington DC en gaan zo verder naar Nederland.