Morgen New York New York!

New York gaan we (weer) bezoeken en we hebben er zin in! Het blijft een geweldige stad hoe vaak we er ook komen. Dit keer doen we ook een uitstapje naar Philadelphia waar we met de trein naar toe gaan. Verder gaan we naar Harlem, een honkbalwedstrijd in The Bronx bijwonen en naar Coney Island in Brooklyn. Ons hotel ligt vlakbij Times Square dus deze omgeving zien we sowieso. Hardlopen wordt de laatste tijd wat verdrongen door wandelen (Carla, training vierdaagse) en wielrennen (Aline) maar we hebben toch het plan een rondje Central Park te rennen. We proberen elke dag wat foto’s en een verhaaltje te schrijven.


We vliegen morgen om 09:55 uur, hopelijk geen Schipholvertragingen..... Jullie lezen het wel ;-)

Reacties

Reacties

Monique

Hopelijk zitten jullie zo zonder vertraging in het vliegtuig! Heel veel plezier en een goede reis.

New York, New York
Start spreading the news
You're leaving today
I want to be a part of it, New York, New York
Your vagabond shoes, they are longing to stray
And steps around the heart of it, New York, New York

Rolien

Heel veel plezier daar!! Aan het programma zal het niet liggen..

Ruud

Ik hoop dat jullie een goeie vlucht hebben gehad. Natuurlijk ben ik ook uiterst nieuwsgierig naar hebbedingetjes uit de Apple Store. Blijven jullie er maar lekker lang in hangen

Karin

Hoe is de vlucht gegaan lieve dames? Xxx

Aline van der Marel

Dank jullie wel!!

Janneke

Hey wat leuk!!
Ik zie nu jullie verslag pas?
Ik denk dat ik wat gemist heb,haha!!
Heel veel plezier daar jullie beiden en ik ga jullie verslagen weer met plezier lezen!?

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!